Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147 1.6 проблем с маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 147 1.6 проблем с маслото

    Колеги, имам следния проблем, скоро смених двигател понеже имах голям разход на масло, 1л. на 100км. купих двигател тук от форума, всичко беше ОК, но след 500км пробег забелязах че нивото на маслото е спаднало с около 3-4мм, колата не пуши като преди, възможно ли е да си го доизгаря, понеже беше малко над максимума

  • #2
    Просто спарковете си горят масло, особено ако си сипал 10w40 ще си го пипа почти задължително.
    www.t-auto.bg

    Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
      Просто спарковете си горят масло, особено ако си сипал 10w40 ще си го пипа почти задължително.
      Не.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
        Просто спарковете си горят масло, особено ако си сипал 10w40 ще си го пипа почти задължително.
        То хубаво си горят масло, но 3-4мм са около 150гр. на 500км. виждат ми се доста, а нямам течове и колата не пуши, и колега забравих да ти благодаря за ремъка ( супер е, няма шум като предишния )

        Comment


        • #5
          Радвам се за което. Покарай още и ако продължава, ще трябва да се ходи на майстор.
          www.t-auto.bg

          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
            Радвам се за което. Покарай още и ако продължава, ще трябва да се ходи на майстор.
            Писна ми от майстори вече дано се окаже че си го доизгаря до нивото което си и трябва или от самото масло, че ми сложиха някакъв Манол 10w40, някакво за коли на газ

            Comment


            • #7
              За да не пускам друга тема ще пиша тук, както писах смених двигателя със друг, на новият му гледах свещите и те бяха керамични на цвят, тоест не е горял масло, но като го монтираха разхода на масло е приблизителен до стария, което ме въвежда на мисълта че проблема не е в двигателя, възможно ли е от така наречения клапан картерна винтилация, този които е зад дросела да не работи правилно и от там маслените пари да додадат повечето в дросела и за това маслото да се губи?
              Забравих да спомена че до като бях със старият двигател съм ходил при сумати майстори и всичките бяха на мнение че са сигменти, но като го свалих и разглобих се оказа че са напълно здрави и проблема не е бил в тях.

              Comment


              • #8
                Виждал ли си го. То е една пружинка с топче, ако не ме лъже паметта. Няма какво да му стани. Ако не работи ще разбереш, повярвай ми. Моята при сглобяването ,след един ремонт изчезна въпросния клапан, за който тогава и не подозирах, че съществува. Почна да вие и като отвориш капачкатс на двигателя се чува все едно надува вътре нещо.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от victory35 Покажи съобщение
                  За да не пускам друга тема ще пиша тук, както писах смених двигателя със друг, на новият му гледах свещите и те бяха керамични на цвят, тоест не е горял масло, но като го монтираха разхода на масло е приблизителен до стария, което ме въвежда на мисълта че проблема не е в двигателя, възможно ли е от така наречения клапан картерна винтилация, този които е зад дросела да не работи правилно и от там маслените пари да додадат повечето в дросела и за това маслото да се губи?
                  Забравих да спомена че до като бях със старият двигател съм ходил при сумати майстори и всичките бяха на мнение че са сигменти, но като го свалих и разглобих се оказа че са напълно здрави и проблема не е бил в тях.
                  Масленият сепартор почистван ли е ? http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=91087

                  Comment


                  • #10
                    Чистих го, както и дросела, само тази клапа не съм гледал как е, дано да е от калпаво масло.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от victory35 Покажи съобщение
                      За да не пускам друга тема ще пиша тук, както писах смених двигателя със друг, на новият му гледах свещите и те бяха керамични на цвят, тоест не е горял масло, но като го монтираха разхода на масло е приблизителен до стария, което ме въвежда на мисълта че проблема не е в двигателя, възможно ли е от така наречения клапан картерна винтилация, този които е зад дросела да не работи правилно и от там маслените пари да додадат повечето в дросела и за това маслото да се губи?
                      Забравих да спомена че до като бях със старият двигател съм ходил при сумати майстори и всичките бяха на мнение че са сигменти, но като го свалих и разглобих се оказа че са напълно здрави и проблема не е бил в тях.
                      не, не от него!
                      Гумички на клапаните и евентуално сегменти, ако нямаш теч

                      Comment


                      • #12
                        Щом си я "прелял", ще изгори "излишното" масло и трябва да се "кротне", като стигне малко над средата между двете отметки. Ако не го изгори, че го изхвърли от друго място.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от victory35 Покажи съобщение
                          Писна ми от майстори вече дано се окаже че си го доизгаря до нивото което си и трябва или от самото масло, че ми сложиха някакъв Манол 10w40, някакво за коли на газ
                          колега от манола е
                          аз бях след основен ремонт и майстора ми сложи манол и втората смяна пак беше същия манол е ми продължи да си е шумен мотора. сложих за проба castrol 10w60 и край с разхора и почна да мърка после продължих с цастрол 5w40 и пак така мърка така че виш първо смени маслото с по хубаво

                          Comment


                          • #14
                            Опитайте маслата на Ени лично за мен са най добри за т.с и цената им е ок.
                            sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                            ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                            ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                            Продавам Алфи на части!

                            Comment


                            • #15
                              Ми аз пък съм карал с eni 10w40 и беше чорба. От тогава карам само с кастрол 10w60 и почти не го пипа.
                              www.t-auto.bg

                              Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                              Comment

                              Working...
                              X